»Gre za transfiguracijo: ko je umetnost resničnejša od življenja. Ljubezensko povzdignjenje. Noben pravi moški se ne more kosati s Cellinijevim (polbogom) Perzejem. Pijano dekle izvede kritično, neerotično dejanje.«
»Vzel sem le 'honorar za to, kar počne že vse življenje, kar počne vsak pisatelj ali predavatelj: govori o umetnosti'.«
»V skladu z obvestilom o protimonopolnih ukrepih ne smem govoriti o umetnosti, da bi se izognil nasprotju interesov. Zato bi rad naznanil svoj odstop z mesta državnega podsekretarja za kulturo.«
»Mi smo prišli, oni bodo odšli. Zakaj bi moral na čelo Uffizija postaviti tujega direktorja? Ste kdaj videli, da bi Louvre vodil tujec?«
»Italijanska vlada ni želela odkrito glasovati za njegovo razrešitev, hkrati pa ga ni bila pripravljena zaščititi, saj je bilo njegovo ravnanje v javnosti stigmatizirano.«
»Zaseg je bil nujen. Ničesar se nimam bati. Z vsemi sredstvi se bom branil proti tistim, ki o zadevi špekulirajo, ali tistim, ki pri tem sodelujejo.«
»Mi smo prišli, oni bodo odšli. Zakaj bi moral na čelo Uffizija postaviti tujega direktorja? Ste kdaj videli, da bi Louvre vodil tujec?«
»Nimam predsodkov do tujih menedžerjev na čelu naših kulturnih ustanov, nekatere sem spoznal in dobro so se odrezali. Čudno pa se mi zdi, da so na vrhu desetih najpomembnejših italijanskih kulturnih ustanov, kot so La Scala, gledališče San Carlo v Neaplju, torinska opera, galerija Uffizi, Narodni muzej v Rimu, Pompeji in Pinakoteka v Sieni, tujci.«
»Nenavadno je, da država, kot je Italija, s pomembnimi umetniškimi univerzami, ki so v Rimu, Neaplju, Firencah in Milanu, ne zmore zagotoviti ustreznih menedžerjev. Tujci so v redu, a stvari bi se morali lotiti uravnoteženo.«
»Mi smo prišli, oni bodo odšli. Zakaj bi moral na čelo Uffizija postaviti tujega direktorja? Ste kdaj videli, da bi Louvre vodil tujec.«
»Cilj tega je promovirati trajnostno kulturo, pri tem pa upoštevati tudi naraščajoče cene energentov zaradi vojne v Ukrajini.«